Powered By Blogger

2011. július 11., hétfő

vasárnapi portya

Gyönyörű nyári napunk volt tegnap.Itt - hál'Isten - kellemes a hőmérséklet,hosszas keresgetés után - túl sok mindent lenne jó megnézni - egy Ulm melletti kirándulóhelyet néztem ki úti célnak,a döntést odaérkezésünk első pillanata beigazolta,hihetetlen szép látvány és kellemes levegő fogadott bennünket. Hálás vagyok a sorsnak,hogy eljuthattam ide is. A teljesség igénye nélkül jártuk körbe Blaubeuren-t,sajnos a kolostorban nem lehetett fotózni, nagyon szeretem a hihetetlen szépségüket,nyugalmukat,ezért mindig betérünk minden útba eső templomba,kolostorba.




A délutánt Heidenheim irányába folytattuk, ott sikerült megtalálni a kastélyhoz vezető lehető legmeredekebb feljárót,kb.20 méterenként "oxigénhiányos" állapotban voltam mire felértünk ,- azok a fránya fölös kilók !!- cipelhettem magamon. Mikor fenn voltunk meg a tériszonyom keserítette meg az életem.Rögtön meg is kérdeztem a pénztáros hölgyet,hogy hány méteren is van ez a szép várkastély. Aki kedvesen nevetett -először azt hittem gyatra nyelvtudásommal valami ostobaságot kérdeztem,de nem ..,jól mondtam,csak fogalma sem volt róla,de megmutatta,hogy hol van az a kő aminél ezt felvésték anno - 575 m -.És azért nevetett,mert ilyent még egy turista sem kérdezett tőle soha.No,csak nem volt hiábavaló a német nyelvtanfolyam !!
Este a szabadtéri színpadon Fidelio opera előadására készültek,biztosan varázslatos lehetett.




Igazán szép napunk volt,az eső menetrend szerint jött estére,de azt már a lakásból néztük....ja ,és a teljen álomba zuhanásig,egy kicsit hajòcskàztam is,a csomók már tuti jól mennek,jó volna tovább jutni ...

2 megjegyzés:

  1. Hűűű.. Gyönyörű vidék! Sok szépet láttál.
    Egyszer talán én is eljutok arrafelé:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy szép napotok volt, jó volt elolvasni a beszámolódat!
    Puszi

    VálaszTörlés