Powered By Blogger

2011. július 14., csütörtök

nevek

Azon felül,hogy imádom a gyermekeimet,a neveiket is nagyon szeretem.Amikor elsőszülöttünket vártuk, még ultrahangos vizsgálat nem volt,így tényleg csak a utolsó pillanatban tudtuk meg,hogy lány vagy fiú. De én nagyon kislányt vártam,mert mindig is szerettem volna, ha lenne egy Rékám,lett, határtalan volt a boldogságom. A férjem Emesét szeretett volna,de azzal érvelve,hogy a döntő pillanatban én leszek ott, a második lányunk lesz Emese.Így lett,és a határtalan boldogság meg fokozódott. Vártuk a harmadikat,és ott már fordult a lányos beállítottságom, hogy jó volna ha jönne egy fiú,de mi legyen a neve ?- a lányok nevéhez is passzoló. Mindketten nagy rajongói vagyunk Szörényi Levente dalainak,zenéjének, és ezért azt gondoltuk,hogy ha fiunk lesz, az Örs nevet fogja kapni,bár kimondani a vezeték nevükkel együtt nem olyan hangzatos - s-k miatt- de nagyon illik rá,az már biztos ( éveken át rajongott a dobolásért,anélkül,hogy tudta volna,hogy aki után a nevét választottuk, milyen nagyszerű dobos )Megvolt a kívánság ,megvolt a fiú is,aztán ismét gyereket vártam, az ö nevének is van története.Édesanyám nagyon szerette volna, ha lenne egy Luca nevű unokája,és mivel akkor igencsak úgy nézett ki,hogy ö lesz a legkisebb unoka,nehéz lett volna nem teljesíteni a kívánságát,de én Kingát szerettem volna,így lett a sorban 4. gyermekünk, 3. lányunk Luca Kinga,aki a szüleim házassági évfordulójának napján ,10 nap ráhúzással született meg,igazi kis ajándékként. A legkisebb unoka státusz azóta megváltozott, az öcsémnek - kicsit későn 36 évesen született a kislánya - a most majdnem 2 éves Rita.
A szüleim láthatólag rajonganak az unokàikèrt,ami oda-vissza is igaz,az unokák a nagyszülőkért.A 3 fiú unoka között alig van korkülönbség,a húgom két nagy fia , Olivér és Daniel 20 és 19 évesek, a három fiú két egymást követő évben született.
Sajnos nálunk, az apai nagyszülők már nincsenek velünk.
...hogy miért is jutottak eszembe ma nevek ? - Örs névnap van,Emese a hónap elején volt,Kinga meg a végén,köztük még jön Dániel névnap is.
Isten éltessen Benneteket most, és előbb-később névnapos gyermekeim. !!!

3 megjegyzés:

  1. Minden névnaposnak boldog névnapot kívánok, teljesüljenek legfőbb kívánságaik!
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép nevek! Minden névnaposnak nagyon sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettötöknek,és át is adom nekik,ha ismét együtt lesz a család !

    VálaszTörlés