Powered By Blogger

2011. július 7., csütörtök

esemènyek ,törtènèsek

Sok minden volt az elmúlt egy hét alatt,most megpróbálom rendezni,és archiválni őket,képekben és szavakban.
Első és nagyon örvendetes,hogy díjat kaptam : http://kreativanyabanya.blogspot.com/

Ami igazan kedves volt,de be kell gyorsan vallanom,hogy nem tudok tökéletesen megfelelni az ezzel kapcsolatos elvárásoknak,szám.technikai hiányosságaim miatt,de ígérem időt fogok szánni az önképzésre és pótlólagosan meg fogom ezt tenni.Krisztina még egyszer köszönöm,hogy rám is gondoltál !

A hétvége már a készülődés jegyében múlt el,de maradt idő kicsit gyönyörködni is, a kardvirágokban,és gyorsan elhasználtam a pakolás közben előkerült maradék FIMO-t,gombok készültek belőle. ( kár lett volna veszni hagyni,valamire még biztosan jó lesz..)


aztán 1 bőröndnyi ruha,1 bőröndnyi kézimunkához való kellék,így indultam neki az útnak,ami mai szóval élve afféle ,kapcsolatépítő tréning,abból is házastársi kapcsolat,és 6 hétre szól,Németországba. Nem igazán kapcsolat építő az életünk kb.4-5 éve hites párommal,aki a munkahelyéről szinte állandóan kiküldetésben van a németországi anyavállalatnál.Két éve folyamatosan ott dolgozik,egész évben,2 hetente hétvégére van itthon,neki ott a cég béreli a lakást stb. Most próbáltam úgy alakítani az életemet,hogy együtt tölthessünk pár hetet,igaz ö napközben dolgozik,- de erre itt van nekem a bőröndnyi horgoló és hímző kellék ! - a fennmaradó időben viszont csavaroghatunk szebbnél - szebb tájain Baden-Württembergnek.

..hogy mi mindent sikerül majd megvalósítani a terveimből ? - arról folytatás következik.. (még egy öltést sem készítettem,de már teljesen kipihentem magam)

1 megjegyzés: