Powered By Blogger

2012. június 28., csütörtök

nyár, nyár, napsütéses nyár...

Csak estefelé jó sétálni, akkor már igazán kellemes a levegő. A faluvégi mezők zsongnak a méhecskék, és más bogaraktól.



Ha a nyelvanulással nem is haladok valami jól, a receptek fordítása már megy, igaz abban nincs sok ördöngősség. Sütöttem egy Käsekuchen-t , bár nem értem miért ez a neve, mikor a hozzávalók legnagyobb része túró. Na, persze az itt korántsem olyan mint a mi otthoni túrónk. Inkább friss sajtra hasonlít.

Bolhapiacos gyűjtésből származó mozaik, és kaspó felhasználásával készítettem egy fakanáltartót , az össz. költsége nem volt annyi, amin egy fakanalat vehetnék.

Pihentető hétvégét kívánok, hozzá valami finom hideg hűsítőt, mondjuk menta teát, jéggel, citrommal, vagy jeges limonádét stb. !

3 megjegyzés:

  1. a sajttortád nagyon fincsi lehet, guszta

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép képek!!!!!Hmmm,de fincsi lehet a torta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, tényleg az volt , most sütöttem egy másikat áfomyával, de még meleg, várni kell amig kivehetem a formából.

      Törlés