Powered By Blogger

2012. június 27., szerda

horgolós ez is , az is

Többször lehorgoltam már ezt a kis mintát mostanában , gondoltam kipróbálom milyen ha vastag tűvel és lenes kötözővel csinálom . A madzagot az otthoni faárú boltban találtam, volt színesben is. Most , hogy leteszteltem, azt hiszem beszerzek még belőle, mert remek volna táska horgolásához.
sajnos a leejtés óta nem igazán tudok jó képeket készíteni a kis masinámmal, de talán valamennyire látható a minta.
Az üveg amire ráhúztam 29 cm magas, és 22 cm széles. Ami horgolócérnával készült, abban 6cm-s a gyertya .

vagy így ?

nem kellett keményíteni sem , elég volt a fonal vastagsága a tartáshoz.
Kellemes időt és minden jót a hét második felében ( is ) mindenkinek !

7 megjegyzés:

  1. De széééép! Mintha az enyémek is ilyenek lennének? :)))))))Ezúttal is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. igen az is ezzel a mintával készült. Köszönni valóm nekem van a sok -sok jóért, szépért amit tőled kaptam - húúú, ez így most nagyon érzelgős, megint felszinre hozta a honvágymat, pedig már jól kezelem ám !

    VálaszTörlés
  3. Működik az otthonteremtés képessége külföldön is...:-)
    Hogy sikerül kezelni a honvágyat? Mi a titok?:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon - nagyon erősen kell hinni, hinnem abban,hogy ezeket az éveket, amit így,és itt együtt élhetünk meg, nem pótolhatja semmi.Vagy megfordítva, vétek lenne hagyni, hogy elmenjünk egymás mellett, mégha házasok vagyunk is. És mi az a 9-10 év ahhoz képest a 47-hez amit otthon ( szó szerint egy helyen a Kovács utca 3.-ban )éltem már !! de/és remélem , hogy az utolsó 20 évet is ott fogom majd leélni !

      Törlés
  4. Visszajöttem a válaszért, és egyetértek veled.:-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Éva!
    Gyönyörű ez a minta , mutatós lett a díszed...
    Bizonyára nehéz döntésed volt... Mit tegyél... Kívánom hogy álmaid vágyaid teljesüljenek...
    Nagyon szép napokat és hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera ! Neked is sok szépet és jót kívánok !

      Törlés