Powered By Blogger

2011. június 19., vasárnap

levendula - a nagy kedvenc

Nagyon szeretem a levendulát,csak még nem sikerült kellő mennyiséget telepítenem a kertbe,ahhoz,hogy jusson minden szekrénybe,stb..Learattam a termést. Készültek még a hétvégén,- természetesen levendulával töltött - párnácskák is, konyhai dekorációnak.
No,és a nappali ablaka, nemcsak a megérdemelt takarítást,de egy új függönyt is kapott.
"magányos" hétvége volt,csak ketten voltunk a legifjabb-bal,a család többi tagja messze jár, próbáltam a varrógép társaságában "elütni" az időt.



..csendes hétvége volt,de azért jobban szeretem,ha itt nyüzsögnek körülöttem !!

3 megjegyzés:

  1. Szépek a levenduláid, gyönyörű nagy virágai vannak.
    Bárcsak már én is a függönyfelrakásnál tartanék:))
    Hangulatos lett a Tiéd:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a levendulás kaspó, és a párnák is! A levendulát kiszárítod előtte? Vagy frissen teszed bele? Nem hervad el így?
    A tiszta ablakot most irigylem, nálam 2 hónapja lettek lemosva, és azóta vagy 10x eláztak...olyan foltosak...

    VálaszTörlés
  3. Krisztina,köszönöm az elismerést.Nem mind szárítottam a levendulát,csak a közepét,mert az külön,előbb szedett csokor,mint a széle,a többit csak úgy mellé rakosgattam.
    Az ablak sajna,nálunk is gyorsan poros lesz,mert az utcánk nincs leportalanítva - és az autósok rendre végigszáguldanak rajta.

    VálaszTörlés