Powered By Blogger

2011. június 28., kedd

levendula -2012

Leszedtem a maradékot is,és rögtön el is döntöttem,hogy házunk kertjében 2012-t a levendula évének fogom szentelni.Soha nincs elég , semmi mást nem ültetek jövőre csak levendulát,hogy végre egy szép koszorúra való is összejöjjön. ( ha emlékezetem nem csal,tavaly is ilyen terveim voltak,hehehe ..)- no,de most már dokumentáltam is az elhatározást,így csak vissza kell olvasnom,és irány az áruda !!
Egy gyors "zsákot" varrtam csipkéből a maradéknak,ez kerül majd a szekrénybe, a kabátok őrzésére,hívatlan látogatok ellen.

A két bögre vateras gyűjtés,most ezekből iszom a reggeli kávémat,- kávé meghajtással működöm reggel.

...és a reggeli kávé nekem szertartás,frissen darálva,kevés mézzel,leheletnyi tejjel,nagy bögrében,hosszú kávét iszom,tudom ez már mánia és függőség,de csak 40 felett kezdtem,és soha nem dohányoztam,hát kellett valami káros szenvedély ,ja és ragaszkodom a finom kávéhoz,hát ennyi luxus van az életemben.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok Jozseva! Díjat kaptál tőlem. http://kreativanyabanya.blogspot.com/

    VálaszTörlés