2012. november 28., szerda

advent ..

....de bármennyire is tele a fejem, szívem a házzal kapcsolatban, azért mégis csak itt az ideje, a készülődésnek ! - mindig úgy szerettem ezeket a heteket, annyi minden belefér, az apróbb dolgok elkészítésétől a "karácsonyi" töltött káposzta illatáig .
Egyszer valahol azt olvastam, ha valami nem igazán működik - mondjuk ott a házasság kapcsán írták - akkor vissza kell oda lépni, lélekben, érzelmi síkon, amikor még jól ment. Na , én ezt a gondolatot, most átültettem  magamnak az adventi készülődésre, visszaléptem a tavalyihoz, és a régebbiekhez, úgysem sikerült még soha - soha  elkészítenem, amit ilyenkorra beterveztem, és onnan folytatom........
Felhasználva az őszi séták begyűjtött kincseit, kicsit dekoráltam a lakást , a ráhangolódás jegyében Összeírtam mit is szeretnék megsütni, és talán még egy kis adventi vásári bóklászás is belefér majd, valamelyik soron következő hétvégén , hiszen abból  van itt bőven . A kisebb- nagyobb városokban több száz évest hagyományt őriznek ezzel .
 a konyhába :
a nappaliba
az ablakba
az ajtó elé
mindegyik a lakás más más pontjára került, együtt nem is lennének "barátságban" , mert mindegyik olyan más hangulatúra sikerült, keresem magam a munkáimban is, csapongok, hol fenn, hol lenn....na, de majd csak kiegyenlítődöm én is !.....ha erre jártál, benéztél, kívánok neked is jó készülődést ! .............

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűen csillognak a makkocskák, lefújtad őket? szép díszeket készítettél, mint mindig.
    Már várom a találkozást, olyan soká lesz még míg hazaérsz! Forralt borral várlak és fini sütivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már én is nagyon, hiányoztok !!!!

      Törlés
  2. Szép díszeket készítettél...Kettőtök kapcsolatát mindig "kicsit" irigylem.... Tudom két ember kell hozzá...Jó készülődést és jó találkozást!!Minden jót kívánok Nektek!!!!!!!

    VálaszTörlés