Powered By Blogger

2012. április 2., hétfő

anno...

Kerestem valamit a neten, és néhány régi kreatívkodásom eredményére leltem egy hobbi fórum archívumában. Jó pár évvel ezelőtti munkák fotóit találtam meg újra.Mosolyogva néztem a képeket, természetesen jó szokásomhoz híven egyet sem tartottam meg közülük, valahová elvándoroltak, elajándékoztam ,mint mindig. Régen volt, amikor a dekupázs-zsal megismerkedtem.




Holnap köszönök el a kollégáimtól. Csupa emlékezés az egész hetem.Pénteken a gyerekektől, na, az nehéz lesz !- szívem-lelkem bele tettem az elmúlt 2,5 évbe,még ha tudtam is,hogy eddig fog tartani és nem tovább.
Aztán keresnem kell új feladatokat, no, majd nekiveselkedem újra a kreatív önmegvalósításnak - az jó a lelkemnek, és leköti a felszabaduló időt !

ezt tudom,ez a könyvtárban van még most is :

....persze az emlékezések között egészen földi dolgokkal is muszáj foglalkozni,mert igencsak le vagyok maradva az ünnep előtti tennivalókkal.
Megint csak jöhetne egy besegítő, kisegítő tündér-manó-kobold vagy bárki aki villám gyorsan - mint a reklámokban - kettőt pördül és ragyog a lakás !! nincs vasalni való, bevásárolni való, le-fel-kimosni való....

3 megjegyzés:

  1. régesrég elmentettem magamnak ezt az idézetet, és lám, most eszembe juttattad, így éltél, és hagytál nyomokat magad után a kollégáid között:)

    ;"Úgy élj, hogy visszanézhess. Ne haraggal, hanem örömmel forgathasd át emlékeidet, visszafelé. Nehogy sajnálkoznod kelljen... Okosan élj. De főleg: szépen. Gazdagon, ne a szó anyagi értelmében, hanem szellemeikben. Ahogy a vonuló vadak hagynak nyomot maguk után, úgy hagyj te is. Hogy rád találjanak, ha keresnek. Hogy rád találhasson, aki keres. Hogy ne felejtsék el a vonulásodat. Jeleket hagyj a világban, téged jelzőket. Gondolatokat, amelyek rád mutatnak. Emlékeket, bármilyen, csak markáns legyen... akkor jól éltél. Akkor éltél helyesen. Úgy élj, olyan megfontoltan, okosan és szépen, hogy még az elmúlás fájdalmát is eltakarja a jóleső emlékek felizzó melege. Úgy élj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Katalin,ezt nagyon jó volt most olvasni. Elköszöntem,nagyon kedvesek voltak,valóban sok kedves óra,emlék az amit viszek magammal, bár nehéz tovább menni,de jó érzés,hogy szívesen látnak bármikor.

      Törlés
  2. illik idetennem az idézet szerzőjét (elnézést, jhogy lemaradt)
    Hankiss János

    VálaszTörlés