Powered By Blogger

2012. január 29., vasárnap

a hétvége margójára...

Csendes hétvége volt,így folytattam a gyakorlást.Ajándékok készültek. A kicsi párnák közül egyet barátnémnak szánok,most fog élete első gépmadaras utazására menni,és az első repüléshez kapja bátorításul (még én sem repültem,nagy élmény lehet )- a többi megy az ajándékos, gyűjtős dobozba,jó,ha van amit esetenként csak elő lehet kapni. A horgolt szív másik barátnémnak készült,ha végre el is jutok hozzá .
A tulipákat meg én vettem magamnak,mert a jácintok elvirágoztak,és úgy hiányzott egy kis vidám szín ,ebben a hidegben.




..és kipróbáltam a februári Praktika magazinból a pácolt csirkecombok receptjét,nyami,nagyon fincsi volt.


Ennyi volt,holnap indul újra a verkli.Mindenkinek szép hetet kívánok !

7 megjegyzés:

  1. Hű, de szép hétvégéd volt :)
    Gyönyörűségek és finomságok készültek nálad!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariah,azért ezek még igencsak fokozhatóak,szebbet is ,finomabbat is lehet készíteni,de erről szóljanak a holnapok.

      Törlés
  2. Szép ajándékok készültek Nálad.....a tulipánod gyönyörű......a pácolt csirke? Húúúúú.....megfogadtam, hogy öt után már nem eszem.....most mégis csorog a nyálam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nagymamis! Olyan jót mosolyogtam szavaidat olvasva,mert én is megfogadtam,hogy 5 de legkésőbb 6 után nem eszem,aztán szombaton ezt megszegtem,és éjszaka meg minden zöldséget össze-vissza álmodtam.
      Na, ja ,így jár az ember-lánya ,ha egész nap gasztro csatornát( leginkább háttérzajnak ) néz,miközben hajócskával gyakorol.

      Törlés
  3. Az ajándékok, a tulipán csodás színfolt:)
    A pácolt csirke nagyon jól néz ki, kár, hogy a receptjét nem osztottad meg velünk...:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Roza !
    Az oviban hagytam ma az újságot,de holnap hazahozom,és ( ha sikerül ) szívesen beszkennelem a receptet.

    VálaszTörlés
  5. Én meg egyenes átugrom a kajákat... mert akkor azt ennék,,, akár éjjel kettőkor is...

    De a díszeid nagyon szépek...megy ez....ma megint találtam szíves mintákat de nyomtatni nem lehetett... hasonló akiket készítettünk... Ez a horgolt szív is szép.... üveg vagy műanyag a belseje ?
    Majdnem elfelejtettem a tulipánokat... jó látni ... idézik a tavaszt... de most megtorppani látszik...

    VálaszTörlés