Powered By Blogger

2015. augusztus 1., szombat

minden augusztus első szombatja,

Minden augusztus első szombatján tartják Nördlingen városában a nagy Altstadt Flohmarkt-t. Nekem ez volt a 4. , de annyira élvezem még mindig, szerintem fogom is, amíg itt élünk, hogy ki nem hagynám semmi pénzért. Persze mára a kincskeresés legfőbb célpontja a nappalink játék készletének bővítése , hogy Mia Sophia vidám játékkal tölthesse a nagyiéknál az idejét. Azért is szeretem ennek a bolha piacnak a hangulatát, mert itt többségében a családok kínálják a számukra már megunt, vagy feleslegessé vált dolgaikat. Sokan árulnak a gyerekekkel együtt , a pénz a gyerekek malackáját(perselyét) hizlalja. Kismenyemmel ketten voltunk piacozni - férj vállalta a főzést, apás pöri + nokedli , egy fiam felvigyázta kicsi lányukat - nekünk meg a végére már a fülünkön is táska lógott . Tanulság, a következő .nekem 5. jubileumi- Flohmark-ra óriási hátizsákkal de min. egy pajtás szekérrel fogunk menni , de addig még van egy kerek esztendő.
Mia és a már gondosan letisztogatott új kincsei :
... de azért az Omi az az jó magam sem maradtam újabb kincs nélkül ( nagyon visszafogtam a birtoklási vágyam, mert nem volt elég kezem ) :
, az eső csöpögött, de kit zavar, ha ilyen színes forgatagban jár !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése