Powered By Blogger

2013. január 17., csütörtök

megtalálni a tél szépségét....


...... próbálom , folyamatosan meglelni a tél varázsát, - szeretem is, meg nem is - annyi csendet , és annyi haragos szürkeséget rejt. Vagy csak eddig nem figyeltem rá ? - hogy  mennyi időt is ad a léleknek , a lomtalanításra .
"tea time" - most van itt az ideje, hogy kedves barátném karácsonyi ajándékát a finom teát elkészítsem , és a szakadatlan hóesést figyelve iszogassam , isteni, melengeti a lelkemet is !! sütöttem hozzá kis kuglófokat, darabszám megint eltúlozva, vagy keresek vendégeket, vagy 3 napig ezt esszük.( 2 személyes htb. hátrányai )
 




..hozzá illő zene teszi teljessé a hangulatom :


 ... azért kicsit csalogatom a tavaszt is, mert hiányzik egy kis napsütés - vágyakozás a télben. Tudom nem is kellene, hogy siessen, hiszen úgyis rohan az idő, repülnek az évek, néha elfelejtem, hogy örülni a megélt hétköznapoknak kell, akkor és annak amit hoznak, télen a hónak, tavasszal a friss színeknek, .....igyekszem.

nappal és este :


esténként mindig sok sok gyertya ég, békésen kísérik a januári esték hangulatát

tudom , most otthon is sok a hó, hát akkor most hóból van elegünk, a kályhától meg legyen melegünk !

 



6 megjegyzés:

  1. De jó látni a képeiden a telet,havat. A szobádban a télben a tavaszt ! Nálunk Pécsett az eső esik, hó eddig januárban még nem volt,de én is a tavaszt várom már nagyon. :)
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
  2. Drága barátném nagyon hiányzol! Jó lesz majd újra találkozni! Szépségesek a képek!Örömteli varrogatós , szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. viszont,viszont, viszont ! Hajrá báránykák !

      Törlés
  3. Én most beburkólóztam a félméteres havat hozó télbe.Szép az a kuglóf!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kuglóf mini formátumban készült, és pont egy tucat - ennyi "rekesz" van a tepsiben - de 3-t már eltüntettem ! - miután nem jött váratlan vendég, valószínű a többi is rám marad, férjem sajnos nem olyan édes szájú, mint én. De ahogy elnézem a hóesést, mi is beburkolózhatunk a hétvégére . Gyertyafényes, szép téli hétvégét kívánok neked !

      Törlés